środa, 6 września 2017

Ekspozycja twoich produktów

Ekspozytory reklamowe
Jaka forma promocji dla punktów usługowych? Jeżeli prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny albo inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to niewątpliwie rywalizować o klientów powinniśmy z liczną konkurencją. Jest to szczególnie widoczne w dużych miastach, gdzie w sytuacji popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, aby wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy reklama.



Dobrym wyborem na sam początek będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu lub w innym widocznym miejscu.

Z całą pewnością znacząca jest też tekst reklamy znajdująca się na takim stojaku. W przypadku restauracji lub barów, warto zaprezentować pokrótce promocje aktualne w lokalu, przykładowo danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwykłe mogą reklamować produkty oraz usługi wewnątrz lokalu.

Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz pomieszczeń, ale możemy także zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu albo na zewnątrz. O ile zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji chcemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie demonstrował się niewyobrażalnie zachęcająco. Dodatkową zaletą stojaków oraz ekspozytorów stworzonych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena , a dodatkowo duża wytrzymałość. Jeżeli już handlujemy ekskluzywnymi towarami, przykładowo perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych towarów.

Sprawdź: Shelf liner producent.