czwartek, 22 lutego 2018

Prawo pracy

Organizacja czasu, szkolenie
Obsługa klienta jest w znaczącej liczbie przypadków mocno deprecjonowanym tematem. Po prostu w większości przypadków pracownicy w Polsce nie potrafią wykorzystywać swoich klientów. Pół biedy, gdy nadrabiają wszelkie braki dobrą wolą , a dodatkowo miłym usposobieniem, niemniej jednak wszyscy zdajemy sobie zapewne sprawę z tego, iż bardzo często obsługa klienta jest nie tylko i wyłącznie mocno nieprofesjonalna, niemniej jednak również bardzo niemiła.



Ludzie zwracają na to uwagę, niejako instynktownie wybierają takie miejsca, w których są bardzo dobrze obsługiwani. Owszem, równie istotnym czynnikiem jest cena, poza tym w większości przypadków nie mamy jako konsumenci zbyt wielkiego wyboru, ale to jednak wszystko pokazuje, że szkolenia z obsługi klienta są takimi szkoleniami, na które bez najmniejszego cienia wątpliwości musimy zapisać wszystkich swoich pracowników.

Im pracownik dużo lepiej wyszkolony, im jego wiedza na temat obsługi klienta większa, tym dużo lepiej. Na pewno taki pracownik będzie wiedział dodatkowo na temat tego, w jaki sposób wykorzystywać klientów, co robić, by byli oni zadowoleni. Nie za każdym razem jest przecież tak, że obsługa jest kiepska wyłącznie i jedynie dlatego, iż jej się nie woli. W wielu przypadkach chodzi po prostu o to, iż pomimo najszczerszych preferencje, nasi pracownicy nie wiedzą wszystkiego. Dlatego właśnie szkolenia wewnętrzne z obsługi klienta powinny być bardziej doceniane. Fakty są takie, że o ile jakość obsługi klienta w firmie jest wysoka, to niejako siłą rzeczy jest ona o wiele lepiej odbierana przez innych. I o to właśnie chodzi.

Więcej: szkolenie dla brygadzistów.