niedziela, 16 września 2018

Ulotki i ich rozmiary

Projektowanie ulotek
Jak powinna wyglądać ładna ulotka? Przede wszystkim powinna być to ulotka czytelna, na takiej ulotce wszystko musi być dokładnie rozpisane, żeby ewentualny klient nie miał wątpliwości co do tego, co oferuje konkretna firma, czyli jakie są jej produkty albo usługi. Ulotka musi się to rzucać w oczy. Nie może być nudna, nie może być sztampowa i nie może także przypominać materiałów reklamowych konkurencji, bo nie będzie się wtedy wprost kojarzyć z firmą.



Tworzenie ulotek to jest kreatywna praca dla specjalistów z zakresu grafiki. Najwyższej klasy profesjonaliści muszą wiedzieć, jakie kolory zastosować dla danej firmy, w jaki sposób graficznie zilustrować to, co ona chce przekazać. W dużej liczbie przypadków jest to niezwykle trudne, bo w takiej małej formie trzeba zamknąć nawet pigułkę tego, co pragniemy zakomunikować ludziom. Odpowiednia komunikacja to wcale nie jest komunikacja prosta.

Nawet inaczej, jest to komunikacja dosyć trudna, niemniej jednak jednocześnie stanowiąca ogromne wyzwanie dla każdego projektanta. Ulotka firmowa, która jest świetnie przemyślana, jest ulotką nastawiona na sprzedaż i to jest najważniejsze. Taka ulotka ma przekazywać wartość. Ma być interesująca w oczach ewentualnego klienta, ma być kolorowa, musi zawierać wszystkie dane teleadresowe, żeby klient mógł się łatwo się skontaktować z firmą, która taką ulotkę nie wypuściła. Warto też zdarza się, że dodać mapę dojazdową, bo wtedy łatwiej będzie klientowi trafić w dane miejsce, np do naszego stacjonarnego sklepu. Te elementy to podstawa w każdej ulotce, bez względu na to, jakie ma wymiary i dla jakiej firmy została zaprojektowana. Znakomita ulotka harmonijka czy inna, taka nierozkładana, w każdej sytuacji jest efektywnym sposobem na to, aby dobrzeć ze swoją ofertą do świadomości ludzi, którzy mogliby być zainteresowani tą ofertą. Bardzo dobra marketing to dobra sprzedaż.

Zobacz więcej: polecamy stronę